En heldag med pappa utanför Kisa

Mamma Melissa

Mannen är ju gammal streetracing kille och visst, varken han eller jag kör väl lagligt (dvvs ofta för fort...fy på oss) särskilt ofta... men det bästa är ju att köra på en ordentlig bana... då finns det personal som hjälper till med säkerheten.



Så spana gärna in lokala föreningar och klubbar. Kan vara kul att starta upp en "ny" hobby efter allt:.))

2009-04-26 | 16:00:18 ♥ http://mammamelissa.blogg.se/
Anonym

Det är helt klart en sort karriär och den motorspoten jag ser allra mest upp till då den verkligen sätter föraren på prov vad det gäller att fatta beslut som den får från kartläsaren samtidigt som man susar fram på vägen och måste ta in allt som händer där me!

No fear säger ja bara ;)

2009-04-26 | 20:31:28 ♥
Anonym

Det är helt klart en sort karriär och den motorspoten jag ser allra mest upp till då den verkligen sätter föraren på prov vad det gäller att fatta beslut som den får från kartläsaren samtidigt som man susar fram på vägen och måste ta in allt som händer där me!

No fear säger ja bara ;)

2009-04-26 | 20:32:59 ♥
oskar

ojj, nu får du ta bort lite ;)

2009-04-26 | 20:33:53 ♥
sofia

Gasen i botten gumman min =) saknar dig! <3

2009-04-27 | 13:26:45 ♥ http://sofia89.babyblogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback