Bloggfri helg

CAMIE

Jag tycker det är jobbigt att bråka och ibland även onödigt! Både jag och Tobbe har tålamod av guld och är lugna som filmbunkar typ ;D Så det kommer bara bli bättre för oss att flytta hemifrån :)



Ja, det blev för mycket jobb och den gjorde mig bara stressad så tog bort den! Är nog inte gjort för att ha tävlingar på min blogg xD



Skönt med bloggfri helg ^^, Du får ha det så kul stumpan! =D

2010-04-10 | 15:02:53 ♥ http://camillahart.blogg.se/
CAMIE

Naww, tack stumpan :D <3



Ja, det är jag som fått honom att börja! ;D Han upptäckte att han får mycket snyggare frilla med vaxet när han plattat håret! =)

Hehe, gillar du inte att köra bil? :)



Ja det är många som tycker det är kul att höra och så finns det dem inte inte fattar hur vi kan ha det så bra.. Haha, det är skumt ;D

Han ska gå en utbildning inom industri kan man säg =) Heta arbeten, truckort och svetsa m.m. har dåligt koll själv :)



Hehe, det är svårt att hålla sif ifrån bloggen när man väl bestämt sig för att INTE blogga!

2010-04-11 | 20:29:51 ♥ http://camillahart.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback