En dålig egenskap

CAMIE

Visst va den :D Har letat efter en plånbok i evigheter och tvekade inte en sekund när jag hittade den där :D



Det tycker jag med men just nu känns det hopplöst >.<

Fan va duktig du är som ska göra högskoleprovet! :D Jag är så less på att plugga så pallar inte nu annars hade jag också gjort det :) Hoppas det går bra! ^^,



Jadu, det känns inte bra men jag hoppas att det snart kommer en ljuspunkt som i livet som gör mig lite piggare och gladare :D



HAHAHA! Jag är EXAKT likadan xD Säger ju det, vi är aslika ;P

Om jag bestämmer mig för att göra något så ska det hänt precis exakt just då, i samma sekund! Har inte tåla mod för fem öre xD

2010-04-06 | 18:00:56 ♥ http://camillahart.blogg.se/
Mikaela, 18 år och mamma till Lucas.

Sv: Är ju säkerligen väldigt individuellt med, hur man gör osv. En del vill ha mängder med besök i början, andra väntar lite grann, eller så gör man både och. För tillfället är det skönt att bara vara hemma. Slippa tänka på att det ska finnas fika, vara ett glatt humör och glada miner hela tiden. Olika som sagt. Självklart vill vi ha besök och visa upp honom för allt och alla, men inte nu på direkten. Vi vill ha honom för oss själva nu i början :)

2010-04-06 | 18:09:51 ♥ http://goesbothways.blogg.se/
Jessie

(Svar på din kommentar)



Jasså har han? det måste jag kolla upp.

Ska vi träffas både fredag och lördag den här helgen?

2010-04-06 | 20:36:04 ♥ http://starhundrasex.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback