In my head - Jason Derulo

Malin C

SV: Det är helt underbart fint! Och insidan är inte tokig heller :)

2010-04-08 | 22:02:49 ♥ http://malinsofiacalmebring.blogg.se/
CAMIE

Ja sånna minnen är så starka :) Men som sagt så blev studenten inte alls som jag tänkt mig och det känns väl sådär! Men jag vill inte haka upp mig på det heller för då mår jag ju bara sämre liksom ;P



Hehe, ja samma här! Svarar mest på kommentarer numera xD Glömmer bort att faktiskt blogga också ;P



Nja, asså det är ju spännande men jag tycker bättre om filmer där det mesta är påhittat liksom :) Riktiga tjejfilmer med t.ex. Lindsay Lohan, Hilary Duff och tvillingarna Olsen är favoriter när jag vill fly från den grå verkligenheten ett tag :)



Japp, det gör vi :) Eller vi bor i mitt rum hemma hos mamma men han bor hos mig =) Letar lägenhet för fulla muggar, lite trångt måste jag säga ;D

Du bor också hemma fortfarande va? =)

2010-04-09 | 02:48:51 ♥ http://camillahart.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback