Min bal, och min student

Maddis

Sv: Jo det fanns något sånt men alla mina klänningar är Rare fashion från nelly :)

2010-04-08 | 18:18:09 ♥ http://kristalklar.blogg.se/
CAMIE

Jag gick aldrig på min bal >.< Det kommer jag troligtvis ångra om några år men just nu känns det inte som att det gör så mycket. Lyckades pricka in att må dåligt just sista terminen i trean så studenten blev inte riktigt som jag tänkte mig heller men det va ändå kul! :)



Det är faktiskt väldigt coolt att man lär känna människor genom sin blogg :D



Helt rätt, precis så tänker jag med! Man måste veta hur det är att ha tråkigt för att kunna veta att man har kul när det är roligt ;D



Jag kollade mycket på efterlyst när jag va mindre men nu gillar jag det inte lika mycket längre. Ser hellre på roligare saker som inte alltid behöver vara verklighet liksom :)

Förstår vad du menar med "kul" asså det är ju typ spännande och man lär sig saker om samhället och jag antar att man förknippar just spänning och vetande med prdet "kul"... hehe, hängde du med? ;D



Haha, ja! Fatta om man kunde utbilda sig till advokat, veterinär, läkare och lärare på ett och samma år ;D Då skulle man ju vilja plugga jug ;D

2010-04-08 | 18:24:20 ♥ http://camillahart.bogg.se
Maddis

Sv: Precis, vi har den äkta varan :)



Jaså, den är super fin, jag blev stört kär i den när jag fick se den och det var den sista och i rätt storlek så det var nog menat att jag skulle ha den ^^

2010-04-08 | 20:36:49 ♥
Maddis

sv: Jag köpte den i xs men den var lite stor fest mest för lång men det fixar lite smidigt på symaskinen :) Det är min bästa vän :)

2010-04-08 | 21:32:30 ♥ http://kristalklar.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback