Titta men inte röra

CAMIE

Jag jobbade bara 1,5 veckan sen gav jag upp! Va inte alls min grej att jobba på lager >.< Men kändes ändå bra att jag provade på det =)



Ellerhur! Tror jag med, vissa människor får säkert nån form av adrenalin-kick av dramatik och gör allt för att skapa det1 Usch, sånna människor tycker jag inte alls om :/



TAAACK :D Det känns så underbart! ^^, Längtar så till jag börjar :D

Men du va jobbar du med?

2010-04-13 | 23:34:19 ♥ http://camillahart.blogg.se/
CAMIE

Ja precis så tänkte jag med :) Kändes dumt att ta upp en plats som någon annan kanske jättegärna ville ha!



Jag har också en sån vän! Det händer alltid något och jag orkar inte alltid lyssna eller kommentera allt som händer >.<



Hehe, jag ska berätta det sen när jag börjat! Just nu känns det bara så overkligt ;D



Aha, det borde jag ju fattat xD Men va bra ^^, Då är du inte helt utan jobb iaf :) Du har iaf en liten utbildning, mycket mer än vad jag har ;D

2010-04-14 | 15:58:47 ♥ http://camillahart.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback