Hos familjen Lindebrand 51

CAMIE

Du har så rätt så rätt ;D Hehe, grabbarna säger nog ifrån när det blir FÖR tjejigt ;D Tobbe går nog med på det mesta inredningsmessigt bara det inte blir för mycket plotter och rosa ;P



Va skönt att du ska ha lite semester :) Det är bra att vila upp sig lite så man inte sliter ut sig! Jag jobbar fram till 2 november :D Sen hoppas jag hitta något annat efter det, annars har vi ett problem :S Funderar på om jag ska börja plugga upp några ämnen sen också =) Fast ett i taget denna gång xD

2010-08-08 | 19:59:01 ♥ http://camillahart.blogg.se/
Sara ~ Candis

SV. Tack så mycket :D ha en skön kväll nu. Kram

2010-08-08 | 20:38:16 ♥ http://candis.se
CAMIE

SV: Nej kanske inte men tycker jag borde ha haft lite bättre koll xD Åh va roligt! Det va så oväntat, fortfarande lite förvirrad ;P



Jag förstår dig, jag kommer bli likadan sen när det är min tur! ;D Kommer vara orolig 24/7 xD



Precis och huvudsaken är att jag iaf får godkänt i dem :)



Haha, ja jag har tänkt att jag ska börja träna igen :) Saknar det som attan! Tänkte börja med promenader eftersom jag har hunden. Gym kommer jag inte att ha råd med nu ändå när vi flyttar men jag kan ju träna styrka hemma också =)

2010-08-09 | 10:10:54 ♥ http://camillahart.blogg.se/
CAMIE

Du resonerar precis som jag hade gjort om jag hade hamnat i samma situation! Både jag och Tobbe tycker samma sak som ni. Man får liksom stå sitt kast eller chansa på att det händer igen - vilket inte är säkert! Har hört att man kan bli steril om man gör abort vilket gör mig rädd för det!



Oj, fyfan vilket helvete tobbe kommer få sen när jag bli gravid xD Haha! Jag som redan är lite knasig som jag är! ;P Fast det är mycket som man måste läsa för att lära sig!



Precis och det passar så bra med promenader nu med hunden också! Kan ta det lugnt nu i början innan han kan gå långa promisar, på så vis hinner jag förbereda mig psykiskt för träning också ^^,

Absolut, det kommer vi få göra med allt sen! Måste vända ut och in på varenda krona och se till att den går till ngt vi behöver liksom :)

2010-08-09 | 18:00:08 ♥ http://camillahart.blogg.se/
CAMIE

DU är söt stumpan ^^,



Ja det förstår jag! Det är inte roligt att bara få en massa mothugg hela tiden :( Ja jag äter p-piller :) Hade p-stav först! =) Åt du också p-piller eller ngt?



Hehe, ja det ska som sagt bli mycket roligt att upptäcka hur jag kommer bli xD Stackars tobbe säger jag bara ;D



Precis ;D Kan inte bara köra pang på och sen tycka att det är dötrist för då kommer jag ju lägga ner :(



O ja! Det kommer att bli väldigt snålt xD Ingen hämtmat, cola, chips, cigg ovs... Fyfan jag och tobbe kommer gå i taket! Fast på ett sätt så ser jag fram emot det också! Nu blir vi så illa tvugna att sluta röka framför allt och cola får bli en dag till helgen (nu vi dricker cola varje dag typ) samma med hämtmat, det äter vi lite var och varannan dag men det kommer vi absolut inte ha råd med!

2010-08-10 | 09:22:56 ♥ http://camillahart.blogg.se/
CAMIE

Dels så hade jag haft den i nästan 2 år (den håller i 3 år) men nu i vintrs så fick jag biverkningar av den, humörsvängningar, viktökning, stress och allt möjligt så ville testa och se om det blev bättre om jag tog ut den och det blev det =)



Ahaa! Surt att det inte funkade :( Jag hade nog gjort samma sak! ;D



Precis så jag menade ;D Hehe, du förstår alltid exakt vad jag menar ;D Men det blir ju så, när man måste hålla en budget så går det ju inte att kasta pengar omkring sig liksom! Man måste verkligen hålla koll på varenda krona =)

2010-08-10 | 17:39:13 ♥ http://camillahart.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback