Nytt i garderob & rum 16

CAMIE

Va mycket du shoppat :D Snyggt ^^,



Jag är inte alltid så bra på att tänka positivt! >.< Hehe, men det gick över tack o lov ;D



Hehe, det är bra gumman! :D



Håller med dig! Mycket som händer för mig också just nu och jag fixar det inte riktigt... Fast det verkar inte vara någon som förstår det! Jag riktigt längtar tills jag ska till min psukolog på måndag!



Ja men det är ju det! För den som står en närmast vet ju hur man är och det är den man vågar säga ifrån till. Det är väl både bra och dåligt men huvudsaken är att man kan säga förlåt efteråt!



Vi kikade på en halv skräckis, orkade inte va vakna längre xD Den hette blodd creek och verkade inte vara någon höjdare direkt! ;P

2010-08-19 | 09:51:42 ♥ http://camillahart.blogg.se/
Emma

Åh, köpte du en sån kofta jag hade på mig igår? Gud va kul :) Den är supermysig! <3

2010-08-19 | 13:44:02 ♥ http://andremmas.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback