Våran hemlighet

Manda

Åh eran underbara hemlighet! Jag är så lycklig för er skull ska du veta vännen. Du och din blivande sambo kommer att bli underbara föräldrar, det är jag säker på. Jag vet att jag redan sagt grattis, men jag kan inte sluta le. Grattis grattis grattis!

Pussiar vännen!

2010-08-04 | 19:24:38 ♥ http://dokiminkxmanda.blogg.se/
Jessica Karlsson

grattis =)

2010-08-04 | 21:05:08 ♥
Jessie

Grattis :)

Då var det som vi trodde..

2010-08-05 | 12:38:59 ♥
Ela

grattis gumman! :') va roligt. tänker på er.

2010-08-05 | 16:01:54 ♥ http://beholdhverdag.blogspot.com/
Sandra Zejlon

Äntligen har ni gått ut med det, fick höra det på jobbet och ville inte nämna det ifall det bara va falska rykten, sen ville jag heller inte fråga förens ni själva gick ut med det:) Hoppas att allting kommer gå bra, tänker på er <3

2010-08-08 | 15:31:31 ♥
Faster Elin Namnieks.

Jag är så glad! Det ska en liten hiphopare (a)

2010-08-08 | 18:03:40 ♥
CAMIE

Hur självupptagen har inte jag varit som missat detta inlägg!?!!?!?! :O



Du ska ju bli mamma stumpan.. Hehe, kom lite som en chock men GRATTIS sötnos! ^^, Det kommer att gå fint<3 Tror att du kommer bli en riktigt bra mamma :D



Precis så tycker jag med! ;P Jag sa det till Tobbe att han behöver inte oroa sig över rosa väggar men kanske små saker eller en matta som bryet av ett rum som är svart och grått ;)



Hehe, man kan ju inte hålla koll på allt! ;P Det är matte B, religion A, samhälle A och naturkunskap B :) Det är egentligen ganska lätta ämnen för mig men jag måste ta det lugnt så jag inte tycker det blir för jobbigt!



Ja men så är det ju tyvärr! Känner nu när jag slutat träna att ryggen bara gör ondare och ondare :(

2010-08-08 | 21:45:21 ♥ http://camillahart.blogg.se/
Mikaela, 19 år och mamma till Lucas.

Jag hade lite svårt att hålla det inne när jag blev gravid, blev ju så superglad! Slänger in ett sent grattis med! :)

2010-08-30 | 15:17:38 ♥ http://goesbothways.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback