Jag är ett lovbarn!

Sara - Mamma till Liam <3

Tusen tack =))



Mysig blogg!

2010-12-03 | 19:06:54 ♥ http://zarat.blogg.se/
I väntan på Liten - Gravid i vecka 36

Min största skräck inna magen började komma var nog att få massa bristningar, men sen när de väl dök upp så var det inte alls så farligt ändå - man ser det fina i de på något sätt, att man fått äran att bära fram sitt barn. Kärleks-streck kallar vi dom, det låter finare :D



Min navelpiercing/ärr börjar också bli lite röd, hoppas inte det spricker upp, det har jag hört att det kan - aj och oj :(

2010-12-03 | 19:27:32 ♥ http://madeleines.se
W- ung 3 barnsmamma & fotograf

det låter jätte bra :) önskade att jag kunde göra samma med min son men bloggen blev bara till ett nöje för anonyma så kunde inte skriva vad som helst tills jag bytte.



skriver du ut inläggen också??



hehe nää det var inte en rolig graviditet faktiskt , jag kände då att jag absolut ville lämna bort graviditeten för det var så illa.

gud vilken tur du hade då! hihi , jag kände mig ensam om att må sådär det året för dom jag hade kontakt med på internet mådde inte alls dåligt och det fanns inte alls många i min omgivning som var gravida, snarare såg ner på mig som blev ung mamma, medans det i år kryllar av unga mödrar i liknande mående =)



hade jag fått välja hade jag nog tagit alla graviditeter detta år haha.

jo men det stämmer nog det du säger! mina barnmorskor sa alltid att det var tur att jag mådde illa för det betydde att bebisen levde , så det var nog det enda positiva jag hade med mig om illamående. =)



slapp du äta åksjuke tabletter??

och slapp du bli åksjuk?



Jäpp det har du rätt i, första barnet brukar inte vara så smärtsamt faktiskt otroligt nog ! jag fick till och med sova en stund efter epiduralen med kevin, grymt skönt! såna pauser om du får såna ta väl hand om dem =)

dock fick jag ingen vila med pixie för värkarna kom efter varandra så knappt att jag kunde andas. hoppas det blir lättare denna gång.



hoppas din bebis samarbetar med dig så du slipper snitt ! har märkt på dem som gjort snitt att det inte är ett sånt där minne man kan prata länge om osv om du förstår vad jag menar, det blir inte alls samma sak som att föda vaginalt.



kramar.

2010-12-03 | 21:04:33 ♥ http://dyrbarkarlek.blogg.se/
I väntan på Liten - Gravid i vecka 36

Jag har inte tänkt sätta i piercingen igen, har inte haft i den på flera år - men vill ju helst slippa de där hemska ärret som kan bli, så vi håller tummarna för att vi slipper det du och jag :D Kram

2010-12-03 | 23:05:10 ♥ http://madeleines.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback