Maria Wern - Främmande Fågel

Hanna Z

Känns som om alla tar reda på kön nuförtiden, nästan ovanligare att inte göra det verkar det som. Sen tror jag att det kan ha en fördel när man väl pinas i värkar, nyfikenheten på vem som är där inne kanske gör att det blir lite lättare..? Jag tänker så iaf:)

Vi har haft lite namnproblem, tjejnamn tyckte vi båda var jätteenkelt, finns ju huuuur många fina som helst. Killnamn är däremot skitsvårt, vi har inte riktigt enats än, haha. Så vi får väl se vad det blir:) Har ni bestämt?

Jo men jag tänker liksom att man får ta en värk i taget, så finns ju smärtlindring om det blir outhärdigt:) Jag är isf mer nervös för efteråt. När bebisen är ute. Alla tycker att det gör så olika ont. Vissa kan ju knappt sitta ner på en vecka, än mindre gå på toa liksom, medan andra inte har några problem alls med det..

2010-12-02 | 12:01:23 ♥ http://hannaz.se
I väntan på Liten - Gravid i vecka 35

Ja gud vad jag tänkte på det igår när vi pysslade med de där - nästa år är det till vår lilla tjej som snart fyller 1 :D :D

2010-12-02 | 12:16:45 ♥ http://madeleines.se
LINA K - SKRIVER SKRÄCKROMAN!

Låter som en sevärd film! Tack för tipset =)



SV: Det är otroligt svårt att skriva en bok - många i dag får det att verka så lätt, särskilt alla kändisar som bara går ut i media och säger att nu ska de skriva en roman och så bara skriver dom. Men det ligger verkligen mycket arbete bakom och en hel massa planering av karaktärer, miljöer, story osv, så för att lyckas måste det verkligen vara något som man brinner för och VILL göra! =)

2010-12-02 | 23:17:56 ♥ http://eimk.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback