Sockerberoende

CAMIE

Du är nog den enda som håller med mig om det xD haha! Känns som att alla andra bara vill festa gärnet och dansa och flänga runt >.<



Ja ellerhur! Men vi börjar också komma upp i den åldern då man "börjar" få barn ;D



Det är sant men jag brukar ändå bli nervös när det är något nytt ^^,



Haha! Ja är en mega-latmask ;P Har suttit med bloggen sen jag gick upp typ så har velat få den klar :)

Usch, mensvärk är så hemskt! Hatar det >.< Du får värma en vetekudde om du har en sån och lägga på höfterna :D Du har ju varit duktig som gått en promenad juh! ;D

2010-03-22 | 18:54:51 ♥ http://camillahart.blogg.se/
CAMIE

Vi måste va lite äldre än vi kanske borde du och jag ;D

Håller med, numera tycker jag det bara är pinsamt och jobbigt att tappa kontrollen :/ Man säger och gör så mycket konstigt xD



Jag håller med dig fullt ut :) Tror också att man växer i mamma eller papparollen men tror även att det är mycket individuellt :)



Haha, tack va söt du är =D



Åh tack så mycket! Köpat som en gnu för att göra mig själv nöjd och just nu duger den xD Haha! Som vanligt.. ;P Det är inte så lätt! Tror man måste ha lite intresse och våga prova innan man hänger med i alla koder ;P



Jag har P-stav så jag har knappt mens eller mensvärk! Däremot har jag pms så det står härliga till och det kan komma när som helst, inte kul! Och så kan jag blir sådär godissugen som man brukar bli precis innan man ska ha mens, typ hela tiden >.<

2010-03-22 | 22:03:29 ♥ http://camillahart.blogg.se/
CAMIE

Hehe, är man inte intresserad så ska man ju inte hålla på ;D

jo men det är ju helt olika inriktningar inom design :) Tycker också mycket om inredning! =D



Nej, det är inte bra alls om den försvinner! Hehe jag brukar tycka att det är skönt att ha mens numera =) Brukar må bättre efter jag haft det :) Tror att jag blir lite lugnare eller nåt :)



Haha, sötsug måste va ngt vi kvinnor föds med xD Haha! Känner inte en enda tjej som inte blir sötsugn ;D

2010-03-23 | 14:45:55 ♥ http://camillahart.blogg.se/
Sara ~ Candis

SV. Det är en lång historia. Men Whisky gillar inte barn och pojkvännens mamma som han var oss fick hem jourbebisar som han avskydde och då fick vi lov att skicka honom till fodervärdar. Och att endast Zamme har pass beror på att han är lättare att ta med sig och han var mer en testhund för att se om de skulle funka överhuvudtaget och för att minska stressen för whisky som farit runt mer än zamme som bodde hos min svägerska i 4 månader. Vi planerar att göra odling på Whisky också så han får ett pass, men känns onödigt om vi ändå stannar i sverige nu.

2010-03-23 | 15:17:49 ♥ http://candis.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback