Broken hearted girl - Beyonce

CAMIE

Nej du stumpan, där har du allt fel ;D

Oh tack! :D Dem är asbra faktiskt, dem får mig att vilja träna mycket mer! Haha ;P



Va skönt att det löst sig nu iaf :) Ja men det håller jag med dig om :) Det ska man kunna använda när som helst :D



Jäklarns! Det är långt.. Hehe, det blir inga hundprommenader hem till dig sen iaf, haha! Men det hade vart kul =) I Småland, misstänkte att det va småland eller skåne... Har inte heller nån koll!Haha. Tänkte bara för du lär ha en helt annan dialekt än vad jag har!? ;D



Idag ska jag äta tacos hemma hos Tobbes föräldrar men så mycket mer vet jag inte :) Jaså, vet jag inte ens vad det är xD Hehe!

Vad ska du mer göra i helgen? =)

2010-05-07 | 16:48:19 ♥ http://camillahart.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback