Hos familjen Lindebrand 46

CAMIE

Ja det får bli bilfärd först isf sen promenad ;D Haha!



Ja, herregud.. Inte har man nytta av att kunna alla städer och lanskap i hela Sverige heller ;D



Haha, du är svår, va söt du är ;D För mig har du nog en smålänsk dialekt eftersom vi i Västerås knappt har dialekt alls ;P tycker vi iaf! haha xD



JOO! Jag såg reklamen och jag misstänkte faktiskt att det va nå Stefan och Krister grej ;P Det är ju asbra juh! Älskart ^^, Kollade du på Full Frys också när det gick? =D



Aha, va kul! ^^, Vill också shoppa men tänkte vänta till första lönen då jäklar ;P Fast det blir nog mest en dator då eller en kamera för nu har min lagt av helt... Blir lite trött!



Ikväll har jag grillat hemma hos Tobbes gamla jobbarkompis :) Inte mycket mer faktiskt ;P

2010-05-08 | 22:50:24 ♥ http://camillahart.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback