Let it rock - Kevin Rudolf / Lil Wayne

CAMIE

Förlåt för extremt sent svar! >.< Har inte orkat ta tag i kommentarerna den här veckan men nu så ;D



Precis, just därför hunden kommer komma först =) Jag vet ju inte hur länge jag kommer få vänta på lägenhet och jag måste kunna va hemma med hunden hela tiden de två första veckorna (minst) och det är lättast om jag inte ha ett fast jobb liksom =) Men håller med lägenhet betyder mest men är svårast att nå just nu!



Jag håller helt med :) Min pojkvän har fått ta så mycket skit på sistone för jag har inte alls mått särskilt bra och det bli lätt så att det går ut över honom fast jag inte vill! Dock är jag mycket noga med att säga förlåt efter åt =)



Har du haft för dig i veckan da? :D och vad händer i helgen? ^^,

2010-05-21 | 17:03:26 ♥ http://camillahart.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback