Salt

Mikaela, 19 år och mamma till Lucas.

Sv: Ah, den filmen har jag inte sett ännu. Angelina Jolie är ju relativt snygg, så det kanske är något att ha :p



Hehe, jo då, det var skönt att få planera det på egen hand :) När dem inte visste om det, så kunde dem ju inte få en bild utav hur vårt bröllop skulle vara och jag ville inte att dem skulle ha några förutfattade meningar, så lite därför valde vi att göra så :)

2010-11-17 | 21:53:36 ♥ http://goesbothways.blogg.se/
CAMIE

Oh! Den där skulle jag vilja se, va den bra? :D



Hehe, härligt! Alltid roligt när det man lagar faktiskt blir gott också ;D Ja man sitter riktigt bra på stolarna! Fast vi kör utan dynor =)



Jag förstår precis! Den fasen i livet har jag gått förbi helt och tycker att det är mycket roligare att bara umgås och kanske bara ta ett glas vin. Att komma ihåg kvällen och slippa skämmas över ngt man sagt eller gjort är det jag trävar efter ;P Haha!



Ellerhur, det är ju helt sjukt egentligen! Farligt att vara understimulerad. Ja det är skönt, tror att om jag inte pluggat så hade jag gått under helt liksom. Plugganet leder ju till ngt och jag måste alltid ha någt att blicka fram emot så just nu ser jag fram emot att bli klar med ämnena så jag kan söka in till högskola =)

Ja, jag kämpar varje dag med det! MEN jag har kommit på ett superbra knep när jag fastnat i soffan och känner mig orkelös så sparkar jag upp mig själv och ställer mig och diskar, städar eller gör ngt annat nyttigt som måste göras här hemma ^^, Det får mig på rätt fötter! Jag har ju lite smått kontrollbehov också och vad är inte bättre än att bli ett städfreak egentligen ;D Bättre det är deppig!



Det passade helt okej :D Fick hem selet i veckan ^^, Värmer bröstkorgen på honom också så det är perfekt fast det är lite stort =)

2010-11-21 | 22:43:00 ♥ http://camillahart.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback