Vecka 23

CAMIE

Oj nu börjar det verkligen synas att det finns en bebis i magen =D Det ser så gulligt ut tycker jag ^^,



Ledsen för att jag är sådär seg på att svara igen men har lite smått tappat orken till att anstränga mig med bloggen. Fast idag bestämde jag mig för att nu får det va slut på "jag orkar inte-fasonerna" nu ska jag börja ta tag i saker. Har blivit allt för bra på att tröttna och skjuta upp saker... inte bra det!



Håller med dig! Det va en ganska skön stress ändå fast det tog sin tid innan den la sig faktiskt. JA! Det är jag så enormt glad över, fyfan... DEN stressen hade jag inte velat vara med om. Va ute ur lägenheten en viss tid. Usch! Det har jag vart med om förr.



Härligt att allt är bra, hoppas att det fortfarande är bra med er och att ni är friska ^^,

Själv är jag megaförkyld och har bara 7 dagar kvar på jobbet. Känns inte så bra att va sjuk när det är så kort tid kvar :( men sånt kan jag ju inte styra över direkt. Tobbe han kämpar och sliter på jobbet =)



Haha, nej det tar lång tid! Igår sa tobbe att han kände sig stressad bara för att vi inte fått iordning allt, som att sätta upp tavlor... Då sa jag till honom att det ska man inte vara stressad över för det kan ta ett år innan vi får upp tavlor.. Vi ska ju tapetsera om i sovrummet, vardagrummet och köket också. Och innan det är gjort så är det ju bara onödigt att sätta upp tavlor.

Man får ta lite i taget =) Man måste ju hinna med annat också :D



Har ni blivit klara med tapetseringen da? =)

2010-10-22 | 13:17:20 ♥ http://camillahart.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback