Dagens 15

CAMIE

Jaa, min älskade vovve^^,



Ellerhur, det är sjukt konstigt! Usch det ilar i hela stjärten på mig bara jag tänker på att slå i svanskotan xD



Aha då är jag med! Lät mindre invecklat nu när du förklarade... tidigare hade jag färsta funderingarna för foglossning låter ju som värsta grejen! Låter ju som att det skulle va ngt som håller på att vittra sönder eller nåt xD HAha!



Ah oh! Fyfan det låter inte alls kul ju... flytta på svanskotan är inget man direkt drömmer om >.<



Kan inte annat än hålla med! Vill bara ta det lugnt och försöka varva ner nu så jag är lugn till flytten =)



Ja det tror jag med :D Längtar som fasen! Bara 4 dagar kvar nu ^^,

2010-09-27 | 19:11:12 ♥ http://camillahart.blogg.se/
Michaela / foto, bloggdesgn & vardagsliv.

svar]

ja precis, fan jag htar regn alltså :s finns tusan inge värre men ändå så är det rätt mysigt på kvällendå man ska sova tycker jag :)



Ditt bud är inte högst längre, en tjej bjöd över med 1kr så nu är budet 171kr för designen :)

2010-09-28 | 09:13:48 ♥ http://soeticz.webblogg.se/
Michaela / foto, bloggdesgn & vardagsliv.

svar]

haha ja precis! man vill ju iallfaall hinna få skydd innan det vräker ner ;p sen vare väl struntsamma ;p men helst så får det vasol på dagarna och regn på kvällarna ;p hah a



du har ledade budet nu :) hihi, 180kr, men du glömde namn så du vet ^^ :D

2010-09-28 | 09:45:30 ♥ http://soeticz.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback