Pedant, eller inte pedant?

michaela

jag känner igen mig såå! Jag är extremt pedant men bara i mitt rum. Jag delar rum med min syster, fast hon är aldrig hemma så att jag har det som mitt egna rum. Jag märker direkt när hon har rotat i mina lådor,rört något osv... speciellt i min garderob. Vill ha rent runtom mig och var sak har sin plats liksom, men hon är helt tvärt emot haha!



Blir galen, så galen att jag ibland kan börja gråta när hon har stökat allt som jag har sorterat haha!

2010-09-19 | 16:27:23 ♥ http://michson.blogg.se/
Ela

Det är helt klart i uppfostran som det märks. Killar brukar dock ha mammor som städar åt dem medans tjejens mamma vill att man ska städa själv, så är det ju i väldigt många fall, killar är lite mer bortskämda och är inte vana att ta upp allt efter sig för det gör mamma :) men inget man ska störa sig på, man måste nog dra ner lite på sin pedantgrej innan det blir för jobbigt för förhållandet, eller du kan städa i smyg och ändå vara pedant så slipper ni bråk/tjaffs :)



Jag är nästan som du, och min Simon städar aldrig han vill att jag SKA göra det för annars blir det inte rent haha :)

2010-09-20 | 14:10:35 ♥ http://beholdhverdag.blogspot.com/
Linda Liten ;P

kan ju känna att ja vill ha mer ordning än nelson. hahaha

2010-09-20 | 14:19:09 ♥
Michaela | Foto, vardagsliv & Bloggdesign

Jobbigt det dära. har också vart i ett sånt förhållande, han vill ha ording och reda, sin sak på sin plats medans jag är mer slarvig och stökig ^^ haha.



svar)

ja det ska bli spännande att se :) kommer följa din blogg, gillar det jag läst i den :)

jaså? gu va glad jag blir! Kul att sånt kan locka folk ändå att läsa det man skriver :) Jaså? du vet väl att du kan beställa en personlig bloggdesign också för ungefär 250kr och uppåt? :) kika in under design i filken så kan du läsa mer :)

2010-09-20 | 18:05:25 ♥ http://soeticz.webblogg.se/
michaela

sv; håller verkligen med! :D

2010-09-20 | 21:52:03 ♥ http://michson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback