Vecka 19

CAMIE

Vilken tur! :D Sängstommen hade funnits i Västerås hela tiden fram tills då vi skulle köpa den! Men sen tröttnade jag på att vänta så tog med mig tobbe och åkte till IKEA i Gävle... Det enda ikea-varuhuset som hade stommen på lager! Fyfan va glad jag va när vi fick den med oss hem ;D



Jag har redan gått in i väggen en gång ! Fast det är liksom inte det jobbigaste utan det värsta är att komma tillbaka sen... Det tar tid!



Härligt att allt är bra! :) Förstår dig, att bara gå hemma är inge kul! Hehe, det är kul... att inreda och fixa och dona =) Och om du hela tiden är hungrig och kissnödig så kanske det kan va skönt att vara hemma ändå =)

2010-09-21 | 11:07:18 ♥ http://camillahart.blogg.se/
Michaela | Foto, vardagsliv & Bloggdesign

svar]

hejsan!

det har inte kommit upp någon sån msn grej att någon har addat mig :/

tänkte vad har du för mail så kan jag maila dig och du maila mig bilder och text du vill ha i designen :D

2010-10-02 | 18:00:49 ♥ http://soeticz.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback