21 Februari var BF - datumet

Jennie - Stolt hundägare och blivande mamma

Hihi listig kille :) Tänk att han nu är hos er.. Gud vad jag är avis, ssamtidigt som jag njuter i massor att det är några månader kvar för min del..

2011-02-21 | 18:59:47 ♥ http://jenniezen.blogg.se/
Erika

Hehe ja, jag kan verkligen inte förneka henne iaf ;)

2011-02-21 | 21:15:51 ♥ http://mylittlewords.se
Frida

Okej ja det är ju påfrestande för dig med. Min minsta var också så att hon ville ha mer på nätterna. De hade två rekommendationer till mig, att hon skulle äta oftare på dagarna och att jag isåfall fick väcka henne eller att försöka få henne att tutta på tutten på nätterna - behöver jag säga att inget av det fun kade? Gav modersmöjlkersättning på kvällen och det blev lite bättre faktiskt. Hade antagligen för tunn mjölk.



Hoppas att du får svar och hjälp på det, alltid tråkigt när de inte blir mätta.

Lilla gosingen som ligger och myser ;)

2011-02-22 | 07:07:38 ♥ http://fridalundquist.blogg.se/
Sanna - Gravid i v.39

Sv: hihi så snällt utav dig! :)



Jo, nu börjar dagarna gå OTROLIGT segt. Jag har ingenting att göra om dagarna längre, och jag är för stor för att orka göra något också haha. Att gå ut och hitta på saker är verkligen inte lockande, för jag blir tex kissnödig på en gång och sammandragningarna gör att jag knappt kan ta mig framåt. Så jag är mest bara hemma med min ryggvärk. Blä haha. Har din blivit lbättre nu, eller har du fortfarande kvar den?



Ah, just smittor och sådant kommer jag också vara orolig för. Men det tycker jag att folk måste acceptera. Rikard och jag har bestämt oss för att tillomed någon som är lite förkyld inte ska få hålla i henne i början... visst, finns säkert en del som kommer klaga ifall de dragit på sig en förkylning då, men det är väl kalrt man gör allt för att hålla sjukdomar borta från sin bebis. Särskilt i början när de inte har utvecklat ett så bra immunförsvar.



Hoppas ni mår bra förövrigt och att allting flyter på bra :)

2011-02-22 | 09:18:39 ♥ http://saaanna.blogg.se/
Jasmin gravid vecka 42 med lilla Milo

Nemen åh!!! jag hade missat att lägga till dig i favoriter så din blogg glömdes och nu när jag klickar in här så har du fått ditt mirakel, va tårögd jag blev, läste förlossningberättelsen, shit va starkt jobbat, och viilket underbart namn, vi hade också velat haft namnet fast med c, men lite jobbigt om son och far har samma namn hahaha :D



stort grattis gumman jag är så glad och så avis!

2011-02-22 | 17:20:06 ♥ http://jasminsnall.blogg.se/
Jennie - Stolt hundägare och blivande mamma

sv: Jag kan förstå det :)

Jag njuter i massor, fast längtan efter att få hålla sitt barn i famnen är här, så njuter jag att bebisen är i magen. Ska bli spännande att rörelserna ska bli mer och mer.. Men hur kände du när bebisen hickade?



2011-02-22 | 17:39:32 ♥ http://jenniezen.blogg.se/
Sanna - Gravid i v.39

Sv: Haha jag vet, men sådan tur lär ju inte vi ha. Men det skulle inte vara helt fel ifall hon tittade ut idag, eller iallafall inom dom närmsta dagarna hihi.



Ahaaa.. vad skönt att du ändå börjat förstå varför du får ont. Jag tror inte mitt beror på det faktiskt, jag får ont så fort jag sitter upp. Spelar ingen roll ifall det är vid tv:n, vid datorn eller i bilen. Den enda gången jag faktiskt inte känner av den är när jag är uppe och går. Men det orkar jag ju inte längre haha! :p



Åh, vad synd att han inte hunnit träffa honom än. Min pappa är sjuk just nu, så jag hoppas han hinner bli frisk innan Lillan tittar ut, för han skulle bli helt förstörd ifall han inte fick träffa henne. Men som sagt, det är så det får bli ifall någon är sjuk, och det borde alla acceptera. :)



Jo, jag har hört en del om hur ont det kan göra att amma. Fick du några bra tips från BVC-sköterskan då? Det finns väl sånadär grejer man kan ha på bröstvårtan när man ska amma? Gud vad sämst jag lät där haha men jag har ju inte kommit dit ännu så vet inte alls vad det heter eller är egentligen. ;) Du lär ju redan fått det tipset iof. :) Hoppas det blir bättre snart iallafall!



2011-02-22 | 17:40:13 ♥ http://saaanna.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback