Hos Familjen Lindebrand 61

Pernilla

Hoppas du har en bra dag och att den underbara solen skiner hos dig med =) Kram

2011-03-22 | 14:49:03 ♥ http://candygirl84.webblogg.se/
Josefine

ja jag längtar också som en tok !! :) hoppas att den kommer snaart ! haha vad roligt att han pratade i nattmössan, min sambo är också svårväckt och inatt när jag gick upp för att kissa så satte han sig upp skitfort och frågade ifall allt var okej, det var första gången han ens vaknat tror jag ;D haha

2011-03-22 | 17:23:48 ♥ http://emmajosefinee.blogspot.com
Jessica, mamma till Paulineh & Diesel.

Jo det är klart, man vill ju ha det som känns mer "eget". :)



Mjo, du får ursäkta att jag inte har kunnat komentera, men det blev som sagt barnmottagningen i helgen, eftersom läget var mycket kritiskt med hans andning osv. Hade vi inte åkt in, hade han troligtvis inte överlevt eftersom han inte kunde andas själv, utan syrgas och fick inte i sig någon mat. :(



Ja, faktiskt. Men nu känner man sig lite sådär. Haha. Visst vill man flytta, men just nu är allting så otroligt jobbigt. Vi är alla i familjen sjuka och det är mycket vi måste tänka på så att inte Diesel får RSV en gång till.. Dock står det att symtomen blir lindrigare än första gången, men inte vill jag att han ska bli sjuk en gång till. :/



Puss och kram

2011-03-23 | 09:31:44 ♥ http://jessie0202.blogg.se/
W - ung 3 barnsmamma

hahahaha !! vilken snurris.



jaaa fy!! då var det verkligen hemskt. men dom säger ju att ju kallare det är i vinter ju varmare blir det till sommaren :O PHU



det rullar på, ont som fasiken men det härdas man av.

hur är det med er ??

kramisar.

2011-03-23 | 11:15:02 ♥ http://dyrbarkarlek.blogg.se/
CAMIE

HAHA! Är det där en grej som ligger i naturen hos män eller? Min karl är likadan. Väckte honom igår vid 19-tiden (han jobbar ju natt nu) och berättade att jag hade sålt en av mina skolböcker, då fick jag frågan om jag sålde mina häften också. Då frågade jag tillbaka vad det var för häften han menade. Han menade då mina skrivhäften som han påstod att jag fick med böckerna men som jag själv köpt och dessutom skrivit i xD Senare på kvällen så pratade jag om det där igen och då kom han inte ens ihåg att jag berättat om att jag sålt boken! ;P Haha, har många liknande berättelser ^^,



Då gick du inte upp överdrivet mycket i vikt :) Måste kännas skönt, finns ju dem som går ipp nästan 30 kg :S Får se till att äta nyttigt när jag har en bebis i magen ;P Har hört att man iaf INTE ska tänka att man "äter för två" när man är gravid!



Skönt att det blivit bättre med han lilla mage :) Hoppas det försvinner helt snart om det inte redan gjort det<3 Såg i tidigare inlägg att du haft det lugnare på nätterna nu också :) Du är så stark Mikaela ^^,



Jag är klar med skolan :D Godkänd i alla ämnen nu! :D:D:D:D Så nu är jag helt öppen för alla jobb ^^, Sökte in till högskolan i måndags också så hoppas mest på att jag kommer in på nåt av det jag sökt! Vad ska du göa förresten efter du varit mammaledig? :)

2011-03-25 | 16:28:33 ♥ http://camillahart.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback