Viktor, 1 månad

CAMIE

Hjälp va tiden går fort! En månad redan :D Kul att få se hans ögon förresten ;D Jag har bara sett blunda-bilder på honom tidigare! ^^, Sötnos<3



Haha, jag är en hejare på att fixa frukost ;P Äter hellre frukost än mat nu för tiden! Mycket midre disk med frukost och så går det snabbare att fixa till ;D



Det finns människor till allt tyvärr :( Men jag tycker inte att barn är ngt man skyltar med. Det är något man skaffar för att man vill ha och tycker om barn :)



Haha, jag tror faktiskt att jag kommer svälla upp som en ballong när jag blir gravid xD Om jag lyckas gå upp i vikt alldeles på egen hand utan en liten beis i magen så vågar jag knappt tänka på vad vågen kommer visa när det väl finns någon därinne xD Men jag hoppas att jag kommer se lika söt och snygg ut som du va under graviditeten ^^,



Det är äckelsvårt att vända tillbaka dygnet! Får kämpa stenhårt för att hålla det rättvänt också :)

Jag va på intervju på Max, Subway och Hemglass men det blev ingenting :(



Det kan jag förstå, ni får se till att ha ordentlig familjetid på helgerna ^^,

Är det bättre med hans magknip förresten?

2011-03-12 | 19:06:05 ♥ http://camillahart.blogg.se/
lollo

grattis till lilla viktor!

visst går tiden fort! ibland känns det som igår jag var på bb men det är ju snart hela 9 månader sen.

2011-03-12 | 19:57:06 ♥ http://zlix.blogg.se/
Sanna - Mamma till Isabella <3

Sv: Åh, tack vännen!! Allt känns så sjukt himla bra just nu. Kunde verkligen inte tro att hennes födelsedag skulle komma, men det gjorde den ju. ;) Så himla mäktigt alltihopa! Tänk att vi är mammor nu haha.



Och herregud, är Viktor redan 1 hel månad? Vad tiden flyger förbi! Det är ju helt galet. Men sååå fin är han. :)

2011-03-13 | 10:03:57 ♥ http://saaanna.blogg.se/
Pernilla

Grattis till Viktor och såå söt bild på honom =)

Haft en bra helg och så? Kram

2011-03-13 | 12:38:37 ♥ http://candygirl84.webblogg.se/
Jennie - Stolt matte och blivande mamma

Grattis till Viktor :)

Tiden går så fort :) Hur blev fotavtrycket?

kram <3

2011-03-13 | 16:06:27 ♥ http://jenniezen.blogg.se/
Therese

Grattis till stora killen på första månadsdagen!

2011-03-14 | 15:25:41 ♥ http://strandbergaren.blogg.se/
Jessica ♥ mamma till alicia ♥

Sötnosen! Tiden bara flyger iväg, eller hur?

Blev gipsavtrycken bra? :)



SV: Jo precis, men det är ju bra det funkar med ersättning :) och att dropparna hjälper också! Det är helt sjukt vad snabbt dom utvecklas. Men jollra, menar du då att han gör lite andra ljud än gnäll? Har aldrig förstått riktigt vad folk menar med just jollra.. xD



Ja tack gode gud är det bara var 3:e timme på natten :P Har hänt att det varit 2 ibland. Men ofta på dagen vill hon ju ha en gång i timmen, då är man verkligen fastklistrad i soffan asså :P Ganska jobbigt faktiskt. Men det ändras väl med tiden får jag hoppas :)

Men ja, man blir verkligen överraskad som du säger. Den dagen hon sover en hel natt lär få chocktillstånd haha, och gud vad det lär göra ont i brösten :P



Vi har hjälpt henne genom att typ sjunga, vagga, gå runt med henne. Men det har blivit mycket bättre, behöver inte alltid hjälpa henne nu längre :) Hon har dock fått en vana att när hon ska sova för natten så vill hon helst somna med bröstet i munnen :P

Det är mycket man måste tänka på ändå, som man inte tänkt på innan. Bara småsaker som dom vänjer sig vid kan vara sjukt svårt att vänja bort sen. Sen samtidigt vill man inte stressa det heller.



Kramar <3

2011-03-15 | 00:17:04 ♥ http://lovelyeverafter.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback