Den här inskolningen!

Pernilla & Alwa

Alwa är precis inskolad i 2 veckor så i morgon börjar allvaret.
Får se om hon oxå blir ledsen men som sagt de blir oftast glada bara några minuter senare. Och Alwa börjar vid 6.45 redan.
Varför tror du att det gick bättre att lämna tidigare?
Kram

Svar: Har det gått bra att lämna Alwa på förskolan? Det är tidigt hon börjar, men det kanske går bra? Viktor går inte längre än 15:30 om dagarna, max två dagar i veckan, så han har fått tre timmars extra så han inte ska vara för lite på förskolan.
Varför det gick bättre att lämna honom tidigt har jag inte en aning om. Kanske för att han blir växt, påklädd, och sedan lämnad. När han äter frukost hemma gör vi så mkt, och sedan ska jag bara lämna honom, och då kanske det inte är så konstigt att han inte vill det. Men jag vet faktiskt inte riktigt orsaken, det kan juh ha varit så att han DÅ förstod att jag lämnade honom ensam.
KRAM
Mikaela

2012-10-01 | 12:47:06 ♥ http://alwag.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback