Hos Familjen Lindebrand 56

Sanna - Gravid i v.28

Sv: Haha, ja! Igår öppnade vi andra asken och jag pekade på några och sa att dessa får du INTE ta. Vi får se om han lyckas hålla sig ifrån dem. ;)



Åh, okej! Får nog göra det, särskilt om den påminner om Greveholm. ;)



Påtal om det där med fredagar är min sambo likadan. Han är helt slut efter jobbet så man kan inte räkna med så mycket mys på fredagskvällarna. :p

2010-12-04 | 09:55:47 ♥ http://saaanna.blogg.se/
Jessica ♥ Gravid

SV: Ja verkligen, jag älskar det :)

Hehe okej. Jag hoppas också jag får lite tidigare, eller iallafall inte går över tiden ^^ Synd man inte får bestämma själv ;)

Hur har din graviditet varit hittills? :)

Kram

2010-12-04 | 12:01:19 ♥ http://lovelyeverafter.blogg.se/
Cassandra, mamma till Josefin och Lexus

Jo precis :) Vi gjorde de för att kunan förbereda oss så mycket som möjligt! Denna gång kunde vi inte hålla oss heller! Men de kändes ändå skönt att kunna förbereda lite när man viste kön och fundera på massa namn, men med Lexus så blev de inte som vi hade tänkt oss med namn, vi ville att våran son skulle hetat Joakim, men nejnej de var ingen joakim, de var en lexus :) hihi Men josefin hette Josefin under hela graviditeten och hon var en Josefin när hon födes :) hihi



Okej :D Men du ahr lite tid på dig :) hihi hur mår du annars då? kram

2010-12-04 | 13:42:56 ♥ http://weareyoungparents.blogg.se/
W- ung 3 barnsmamma & fotograf

hahahaha gud så jag känner igen mig i det där, min sambo är likadan! helt otroligt men så jobbigt ibland .

tror ni kommer uppskatta era fredagskvällar och kvällar överhuvudtaget sen när ni har en liten för den kommer ta er tid och ni får planera lite olika . =)



nä, alltså det där är så kränkande! hoppas hon inte känner sig ned kränkt av dem! unga mammor är så mycket starkare faktiskt ! dem orkar mycket mer och har en hel del av barnasinnet kvar.

jag själv kan absolut inte vara bland såna för jag tycker dem är helt olikt från mig , pratar på ett annat sätt , tänker på ett annat sätt och umgås på ett annat sätt, nää jag blir inte trygg av att vara bland 30+ are faktiskt , tydligen tror dem att ju äldre man är dessto bättre är man på allting men så är det inte! verkligen inte !! vi har inte dåliga erfarenheter för att vi är 15+ , 18 + 20 + osv osv .. mamma är ingen ålder det är något man är !



Det har du rätt i, det sjuka är att man får äta recept belagda mediciner som faktiskt är starkare oftast , det är lite knäppt om man inte får är dem recept fria som finns på apotek. ahh känner igen det där med måste spy för att må bättre, gjorde du det på morgonen bara eller gjorde du det även på dagen?

jag känner så på morgonen , jag måste kräkas för att kunna äta trots att det inte kommer upp annat en magsaft. =/ men har fått Lergigan utskrivet som både är mot åksjuka och lugnande som inte är farligt under graviditet, samma med en ångest dempande medicin som skrivs ut av läkaren är inte heller farligt, då kan man ju börja undra vad det är för ämnen i dem recept fria??



oj, det blir nog en lugn helg hedan efter så vidrigt kallt. imorgon blir det tomtegröt och sånt på morgonen annars kanske bara en tripp till mina föräldrar och äta middag. =)

själv då?? .. jisses lång kommentar det blev

kramar.

2010-12-04 | 20:13:13 ♥ http://dyrbarkarlek.blogg.se/
cassandra, mamma till josefin och lexus

jo precis :)

haha ja, måste vart våran föräldrarkänsla ;D haha vi kollade runt på massa killnamn på namnsidor och såg namnet lexus, sen var de inget mer med de! Sen heter en kille lexus på js avdelning de, så då strök vi de från våran lista, tänkte att de var lite tråkigt :P



Men sen när han födes så var han en lexus och inget annat :) Vi pratade aldrig om de namnet efter vi såg att de var en kille som hette de på hennes avdelning, men när vi såg honom så sa båda att han var en lexus eller en wilton, men ju mer timamrna gick så sa båda att han var en lexus :D hihi



haha ne de är de verkligen inte :) hihi Tycker de vart lika, mådde faktist jätte bra med båda, förutom med josefin så fick jag havandeskapsförgiftning, och med lexus fick jag mer sammandragningar under grav, de fick jag adlrig med josefin :P hihi :) Men mådde bra och akn ej klaga på någon grav :D haft 2 helt udnerbara graviditeter!



kramar

2010-12-04 | 23:03:19 ♥ http://weareyoungparents.blogg.se/
LISA [mamma till Alva och bebis i magen]

Haha jag avskyr när min pojkvän somnar ifrån mig och typ låtsas att han hör och svarar i nattmössan

2010-12-06 | 00:18:01 ♥ http://lising.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback