Det är inte alltid lätt

Linda Liten ;P

ne vi hörs aldrig. synd ju. men vi har våra liv, men vännerna bör man behålla.. men nu har du en liten krabat i magen o när den är född blir de ett himla liv o aldrig lugnt ;) Du är ju lycklig o de är de viktigaste :)

2010-09-01 | 14:02:36 ♥
Jessica, mamma till Paulineh & gravid.

En äkta vän vet man att man har hur lite eller mycket än den personen hör av sig. Speciellt när man vet att den ena har mycket att göra i livet. :)



Jag anklagade mig själv jätte mycket då jag väntade Paulineh eftersom jag inte orkade umgås med mina vänner och när väl orken och tiden fanns där, då hade man så mycket annat man var tvungen att hinna med.



Tycker det är jätte roligt att vi nästan kommer få barn samtidigt ialla fall. :) Skiljer endast 3 veckor för tusan, hehe. kanske mindre t.om. Mysigt. :)



Kram

2010-09-01 | 21:09:52 ♥ http://jessie0202.blogg.se/
Mikaela, 19 år och mamma till Lucas.

Känner igen det där. Men det blir bättre. Som en äkta vän vet man att det kan vara mycket ibland och sådana perioder har nog alla gått igenom. Det blir bättre :)

2010-09-02 | 21:24:26 ♥ http://goesbothways.blogg.se/
CAMIE

Åh fy jag känner precis likadant! Skillnaden är att jag varit så i snart ett år om inte ännu längre. Känner mig nästan egoistisk men jag har haft det jobbigt länge och velat ta itu med det och nånstans så hoppas man på att vännerna ska förstå det!



Förlåt att jag svarar så sent men jag har bara inte orkat... Allt känns upp och ner just nu och jag är konstant trött och irriterad. Det är snart inte längre lika roligt att flytta...



Jag har faktiskt inte börjat packa än, det enda jag packat undan är lite sommarkläder och sen har vi kartonger med andra saker står hemma hos Tobbes föräldrar. Det är bara mitt rumt och lite vinterkläder som ska ner i kartonger annars är det inte så mycket - tack o lov! ;D



Hur går det för dig da med tapetsering och magen och allt? :)

2010-09-08 | 17:22:52 ♥ http://camillahart.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback