Dagens Outfit - I spåret

CAMIE

Åh den där tröjan va grymt snygg :D



Hihi, så lite så sötnos :D :D



Ja det får vi verkligen hoppas! Men vadå kan den göra det!?



Vissa serier fattar inte att man måste ändra på lite saker ibland! Inte för mycket ändringar men lite måste man ändra eller lägga till för att det fortfarande ska vara intressant liksom :)



Haha, ja det va liksom inget planerat men jag har större rum och större säng plus att jag bor närmare stan så det bara blev så att han flytta hit ;D Men han är ju inte skriven på min adress =) Längtar så till vi hittar eget!!! Så bli så galet kul att få inreda PRECIS som jag vill :D Bästa är att Tobbe och jag har nästan exakt samma smak när det gäller inredning ^^,

2010-04-27 | 18:52:29 ♥ http://camillahart.blogg.se/
cammie

jätte fin tröja!

2010-04-29 | 09:54:10 ♥ http://tuschaa.blogg.se/
Linda

fin tröja ju. lite one tree hill inspererat ;)

2010-05-05 | 19:56:32 ♥



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback