Grannbebisen Theo

Maddis

sv: På över kroppen har jag xs men under s. men oftast köper jag xs men passar det inte får man ta en storlek större :)

2010-04-09 | 13:36:33 ♥ http://kristalklar.blogg.se/
CAMIE

Precis man mår ju bara sämre av att tänka på allt dåligt >.<



Criminal Minds är ju verklighet på ett annat sett men ibland kan j inte kolla på sånda program heller, hehe... Knasig eller vad!? xD



Största problemet med att hitta lägenhet här är att dem är så dyra! Sen är det bostadsbrist i Västerås just också så det finns få lägenheter lediga också.

Va kul att ni också planerat att bo ihop :D Inte så många som vågar göra det känns det som.. Alla verkar vara så oroliga i vår ålder när det gäller förhållande!

Min pojke är också arbetslös men han sitter och väntar på en utbildning som han väntat på i snart 4 månader! Skulle få besked nästa veckan när det kör igång :D



Hehe, ja men om den blir av eller ej får vi nog se! Verkar inte va så många som vill va med >.< Troligtvis så tar jag bort den.

2010-04-09 | 19:39:28 ♥ http://camillahart.blogg.se/
CAMIE

Ja bara nån av oss får jobb så blir det ju mycket lättare :) Sen måste man ju stå i kö till lägenheterna också! Det kan ta ett tag! >.<



Ja, det är klart att det kan bli så.. Jag och Tobbe är dock ett undantag för vi är med varandra hela dagarna hehe. Bråkar typ aldrig :D Så att flytta ihop med honom ska bara bli skönt ;P Slippa trängas med syrran och mamma ;D



Ja det va typ två eller en och då orkar jag inte direkt anstränga mig... Haha!

Tog bort den ;P

2010-04-09 | 20:12:52 ♥ http://camillahart.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback