Hos familjen Lindebrand 43

Natasha

Haft en bra förmiddag? Kram

2010-04-21 | 12:47:57 ♥ http://ndiamond.blogg.se/
CAMIE

Haha, kommunikation är inte alltid så uppenbart som det borde vara xD



Hehe, mina katter ligger då rak inte vid fötterna när dem sover i min säng, knäppisarna ska ligga i ansiktet på en xD Men mysiga är dem iaf ^^,

Ja det kan jag tänka mig, sängar är dyra >.<



Ja det är drygt fast mamma har ju en dator så kan ju låna den men den är så äckligt seg bara! Hehe, nja, shoppa är svårt för mitt konto är typ tomt xD

Jag älskar lugna helger ^^, Får hoppas att pojken din också vill ha myshelg!



Jag tycker den är spännande fast jag sett den så många gånger ^^, Jag är inte rädd för den iaf! Får typ en adrenalinkick av den! Nej jag tror inte heller på demoner men typ spöken kanske.. jag vet inte vad jag tror men jag har varit med om vissa saker som typ inte går att förklara så ngt tror jag på ;D



Nej? Va är det för film? =D

2010-04-21 | 13:37:40 ♥ http://camillahart.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback