Min glädje, min katt Smurf

CAMIE

Ååh! Sötnos kisse :D<3



I know, vardagarna är hemska >.< Men så fort man får jobb så kommer det kännas mycket bättre :) Jag skulle nöja mig med ett extra jobb! Bara jag får nånting att göra liksom ^^,



Precis! Jag måste göra det då och då för annars skulle jag aldrig orka med livet alls :/ Men det känns mycket bättre nu :D



Egentligen inte, ska hem till svärmor och svärfar på lördag och äta påskmiddag :) Allt jag vet so far ;D Du da?



Ellerhur! Det är packat med kläder så man orkar ju inte ens anstränga sig att kolla på allt. H&M ska man gå in på när man har tråkigt för man måste ta det lugnt där ;D

Visst va dem snygga ^^, Hittade dem igår, aldrig sett dem tidigare :) Fast jag väntar redan på ett par skor så kan inte beställa ett par till!

2010-04-01 | 19:25:18 ♥ http://camillahart.blogg.se/
CAMIE

Absolut! Att bara vara borta några timmar skulle duga finfint ^^,



Hehe, jag brukar inte fira påsk direkt, kan knappt helgdagarna ;D

Ja ellerhur, åter igen.. Allt är bättre än att sitta hemma! =)

Va kul att åka till Boda Borg :D Där har jag varit två tror jag men det va åratal sedan ;D Skit kul! ^^,



Precis, helt rätt! Det finns så mycket roligare butiker att lägga tid på =D

HAHA! Iofs sant skor är bland det bästa som finns ;D Men jag är mer galen i väskor faktiskt ;P

2010-04-02 | 20:48:55 ♥ http://camillahart.blogg.se/
nikela.blogg.se

Så fin katt!(:



Sv: Tuggimmi är grejen(;

2010-04-03 | 10:08:49 ♥ http://nikela.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback