Nytt i garderob & rum 8

Maddis

Sv: Jaha :) Den är super fin. Jag har redan den fast i grått och jag älskar den så jag ville ha en till ^^

2010-04-07 | 21:44:48 ♥ http://kristalklar.blogg.se/
CAMIE

Helt rätt :) Nu ska jag bara komma på vad jag vill med livet xD



Haha, ja! Egentligen känner vi knappt varandra alls men ändå gör vi det? ;P Både cool och lite läskigt ;D



Ja ellerhur, jag är en sån som verkligen måste ha ngt att se fram emot annars fungerar inte jag (som du kanske märkt xD)!



Hehe men jag vet ju vem du är :) Det är dem där sliskiga typerna jag blir trött på! xD



Du, jag har tänkt precis samma sak! Fyfan advokat är ju ett farligt yrke ju ;D Det skulle va ett roligt jobb och jag tror att jag skulle passa som det eller åklagare men jag pallar inte att sitta och plugga i typ 5 år och sen gå som lärling i tyå 2 år till. Åter igen så vill jag att det ska bli klart driekt! Haha.

2010-04-08 | 01:57:09 ♥ http://camillahart.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback