BMW eller Saab?

CAMIE

Hehe, killar och bilar... Det är något med den kombinationen vi tjejer aldrig kommer förstå oss på! ;D



Jodå jag har haft körkort i 2 år snart :D Hur länge har du haft kör kort? =)



Hehe, jag har kört truck! Jobbade på ICA-lagret i V-ås en vecka förra sommaren men det va för läskigt så sa upp mig >.<



Ellerhur, det känns som att vissa bara vill skapa eller leva i dramatik! Det är det värsta jag vet, hatar att bråka och tjaffsa det känns så omoget. Varför kan man inte bara va glad när det gr bra för andra liksom?!



Hehe, det är kommerntarerna som är svåra att stå emot :) Dem måste ju svaras på innan man helt glömmer bort vad de handlar om xD

2010-04-12 | 13:51:09 ♥ http://camillahart.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback