Det gör så ont i hela kroppen

Emma

Det är väl vid sånna här situationer som man inser hur tacksam man ska vara för det man har och att man aldrig ska ta någon förgivet och "leva som om det vore ens sista dag" - Jag tänker på er hjärtat <3<3<3

2010-08-13 | 10:35:59 ♥ http://andremmas.devote.se
CAMIE

Usch va hemskt! Läste inlägget under också! Jag hade gråtit floder och varit skitorolig! :( Va skönt att allt gick bra! :)



Jag kan inget om graviditet men jag förstår mycket väl att du är orolig! Hade jag med varit :)



Aha, okej =) Ägg och sill har väl med bakterier eller nåt att göra va? Man ska väl inte äta rå fisk när man är gravid har jag hört iaf ;P Men varför inte persikor?



Haha, ja! Så länge det finns så äter jag det xD Men sen tröttnar jag ett tag och då dröjer det innan vi köper det igen ;P



Jaa, det kommer bli så kul! Längtar så mycket =D

2010-08-13 | 14:57:00 ♥ http://camillahart.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback