.,

CAMIE

Det förstår jag! Haha, nästan så jag ockå längtar för din skull ;D Vill se massa inredningsinlägg sen ;P



Jag vet ärligt inte vad jag hoppas på! För om den ser ut som "hej-kom-och-hjälp-mig" så gör det ju inget om vi inte får den. Men om den är superfin och precis som vi hoppas så kommer jag ju bli jätteledsen om vi inte får den. Men om vi skulle FÅ den så skulle jag ist bli rädd och nervös för alla utgifter! Haha... Delade känslor ;D



I början får man nöja sig med billiga eller gratis möbler typ ;P Och vissa saker får man helt enkelt vänta med :) Och som du sa så kommer det ju va tajt om pengar men man får väl va utan hämtmat och biokvällat ett tag då! Man får fundera på vad som betyder mest liksom. Festa och ha kul eller ha egen lägenhet?

2010-07-22 | 12:05:08 ♥ http://camillahart.blogg.se/
CAMIE

SV: Hihi, taack ^^, En riktig going är han också =D



Ja det behövdes tapetseras om i den här lägenheten också! Va och kikade på den idag, älskade planlösningen och den kändes så stor :D Gigatisk balkong va det också ^^,



Nej möbler har vi typ inte alls! Men vi har iaf det dyraste - dator och TV! Sen har vi iofs en liten soffa och en TV-bänk =)



Ja så tänker jag med! Men man får dra ner på bilåkandet och planera alla matinköp osv. Jag tror att allt löser sig bara man planerar allt noga liksom! :)

2010-07-22 | 21:15:59 ♥ http://camillahart.blogg.se/
CAMIE

Han är snart 5 månader :D Så han är en liten plutt, även om jag tycker att han är stor eftersom jag har sett mycket mindre valpar ;D



Ja exakt! =) Och oftast så blir det bättre när man gör det själv! Dessutom så slipper man ha en massa målare/hantverkare vad det nu heter, springades i sitt hem ;D



Ja vi va mycket intresserade av den men vi fick den inte :( Blev riktigt ledsen för älskade verkligen planlösningen! :) Men men, det kommer fler chanser! Har egentligen inte bråttom!



Va bra, då har ni ju det mesta och det dyraste ni med! Skönt ^^, Eller hur det är skitkul att kolla på möbler! Så roligt att föreställa sig lika kombinationer av möbler, kuddar, hyllor, tapeter osv ^^, Älskart! ;D



Haha, ja ellerhur :D Superkul! Det blir ju som att berätta lite om sin personlighet i färg och form :) Underbart! :D

2010-07-25 | 19:46:38 ♥ http://camillahart.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback