Wallander - 26 filmer!

felicis

hej ! jag gillar verkligen din blogg ! men jag öäste detta inlägg för att jag skulle kolla lite om filmerna och vilken ordning dom kom i , men jag märkte att du har glömt att nämnt att stefan och linda inte är med längre i "hämnden" och då istället har det kommit in två nå aspiranter. lite dåligt att du inte ha skrivit det för de är de som är bland det bra i filmen

2011-11-18 | 23:08:08 ♥
Mikaela - mamma till Viktor <3

Felicis:

Tack så mkt för att du tycker om min blogg, det uppskattas :) Ang. din kommentar om filmen så skriver jag bara den faktan som står på fodralet, eller som står när jag söker på filmen på googel för att jag inte ska "för säga mig", så söker du på Hämden på googel så kommer den här faktan ovan att komma fram.

2011-11-19 | 14:27:20 ♥ http://mikaelalindebrand.blogg.se/
Jenny

Hejsan! Jag letar efter en svensk polisfilm som jag tror är Beck eller Wallander... Jag kommer inte ihåg vad själva brottet är men jag vet att det handlar om några människor som brukar åka till fattiga barn i andra länder och hjälpa dom, men det visar sig att de våldtar små flickebarn. Vet du vilken film det är?

Svar: Hejsan Jenny!Om jag ska vara helt ärlig så känner jag inte alls igen handlingen, den enda film jag kan tänka på när jag läser handlingen är Wallander - Täckmanteln, men där våldtar de inte barn, de bara transporterar.
Mikaela

2013-02-03 | 15:49:55 ♥ http://jennuslife.blogg.se
...

hej, jag undrar vad en wallander film heter som jag inte hitta där du skrev alla, den handlar om en kille som kidnappar tjejer och sätter på dem underkläder och filmar dem sen dödar dem, han jobbar på ett tåg. jag vet inte om det ärbck eller walander och letar efter den jätte mycket .

Svar: Hejsan!Vet inte om du redan hittat filmen du sökt, men det är Irene Huss :)
Du får ursäkta mitt sena svar, men har inte alls varit inne på bloggen den senaste tiden, men det ska det bli ändring med :)
Mikaela

2013-04-11 | 09:46:59 ♥



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback