Överraskningen till sambon!

Mikaela, 19 år och mamma till Lucas.

Sv: Så mysig kväll ni har haft :) Det behövs ibland!



Hehe, vi får se i fall jag infriar det löftet :)

2010-11-13 | 09:43:32 ♥ http://goesbothways.blogg.se/
Jeanette

gud vad gott de såg ut.. duktig ju :)

svar: kul att han gillade de du gjorde :)

Mmm visst var idol grymt bra igår.. :D

2010-11-13 | 16:01:08 ♥ http://jeanettem.blogg.se/
CAMIE

Åh fyfasen va gott det ser ut :D

Lite kul att ni har ett likadant bord (och stolar) som vi har fast vi har svart ist för vitt ;D



Nej, det tycker jag inte att du ska känna :) Du ska ju fortfarande kunna gå ut (kanske inte krogen) fast du är gravid! Du kan ju inte bara sitta hemma inte ;P Du v så söt så! ^^,



Du jag har ingen koll på nånting nu för tiden känns det som xD Haha... Glömmer bort saker och bladar ihop dagarna med varandra! Hur som helst så skriver vi nu iaf :D

Härligt! =) Men du ska ju bli stor så bebben magen kan växa! Fast rygg och höftproblem är kanske inte så roligt.

Med mig är det helt okej! Kämpar med plugget och försöker att hålla humöret uppe fast jag bara går hemma nu >.< Kämpigt men tänker fan inte sätta mig i samma sits som för typ ett år sen när jag mådde som sämst. Orkar inte bli deprimerad igen. Dock lyser tecknen mig rakt upp i ansiktet emellan åt att jag är påväg neråt igen!



Ja! Det har jag med läst så nu äntligen har jag beställt ett sele som är gjort fr just små hundar =) Nu hoppas jag bara att det passar. Han är ju så liten ;D

2010-11-14 | 19:15:20 ♥ http://camillahart.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback