Save Tonight

Jessica ♥ gravid vecka 36

SV: Jo det är sant, man kan ju inte välja alla :/ Svårt val! Förhoppningsvis löser det sig till slut :)

2011-01-02 | 17:22:05 ♥ http://lovelyeverafter.blogg.se/
sara - mamma till wilda

Jag klarar då inte av EMD. inte min musiksmak om man säger som så. Men snygga är dem. Speciellt Erik

2011-01-02 | 22:46:03 ♥ http://saratilling.devote.se
W- ung 3 barnsmamma & fotograf

Gillar inte dom pojkarna men den låten fastnade direkt i mitt inre . helt magiskt ! =)



Precis ! jag håller med dig fullt ut, så respektlöst av henne, men hon har ju druckit bort sin hjärna och inte tagit hand om han när han var barn dvs inte upplevt ett skit av hans barndom det är hans syster som varit som en mamma för honom, och hon tror att hon kan komma nu efter 27 år och ta hand om honom som ett barn när han är vuxen och bestämmer över allt själv, han accepterar att jag inte vill ha kontakt med henne och förstår mig , han sa själv att hon bara snackade skit men samtidigt tjatar han då och då att jag ska bli vän med hans mamma när vi ska gifta oss, men det funkar inte riktigt så, hon kan komma för hans skull men håla sig jävligt långt borta från mig, jag är förlovad med honom inte med henne. =)



jaa det där med farmor är ibland ett trauma för vissa.

jag hatar själv min farmor för att hon är exakt som tonys mamma, hon gjorde mig undernärd när jag var barn och hon var barnvakt ( mamma jobbade ) mina bröder fick ingen mat osv, sen hackar hon alltid på min mamma och nu när jag är äldre så visar jag vart skåpet ska stå , är jag med och hon är elak mot min mamma då tänder det till för mig och då blir hon tyst. så less på ordet farmor. jag kommer absolut inte bli en sådan farmor när min son väljer att bilda familj, han ska alltid få bestämma sina val själv och jag ska bara finnas där för han och hans familj precis som min mammma.



nu var det lite långt hehe =)

hihi jo du har barn i magen, och det är jäkligt påfrestande för hela kroppen så det är inte konstigt att du blir trött gumman! klarade du vara uppe till 12 slaget?



Vår nyårsafton kunde inte blivit bättre, så fina människor som gjorde vår dag till den bästa =) dock somnade jag sittandes vid 20 tiden så gick in och la mig . vaknade inte ens av raketerna haha



jaså?? tror du de funkar då??

har det stämt på vissa?

alltid trott att det är en myt faktiskt så inte gjort ett sånt test hehe, bara gjort sånt där skroll test pojke eller flicka det stämde på kevin och pixie =)



du har inte facebook ??



kramar.

2011-01-03 | 07:46:22 ♥ http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Sanna - Gravid i v.32

Sv: Jo men precis! :)



Ah vad mysigt! Kanske man också skulle ha gjort, men nu känns det lite sent att börja nu haha. :)

2011-01-03 | 10:25:45 ♥ http://saaanna.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback