Fröken Lindebrand är ..

Jessie

Vad e det nu?

2010-06-05 | 12:11:35 ♥
Manda

Vad är det som har hänt gumman? Är det något jag kan göra? Finns här om du behöver prata <3 puss <3

2010-06-05 | 16:44:13 ♥ http://dokiminxmanda.blogg.se/
CAMIE

Oj, vad har hänt stumpan!? :S



Det fixar du galant gumman :D Du är så förstående man kan bli ;D



Helt rätt, jag tror man prioriterar olika beroende på vad det är man saknar i livet =) Har man inte de grundläggande sakerna som jobb, ekonomi, boende osv... så är ju det prio 1 till att börja med... oftast, jag är knäpp och har lagt upp hund som prio 1 på min lista nu, hehe.. men det har sina förklaringar! ;D



Haha, what!? Det finns nog ingen i Västerås som skulle cykla så långt ;D Nu känner jag mig som värsta innerstansbon som aldrig satt sin fot på landet typ.. Haha! Nej men jag är van att ha nära till allt ;D



Aha... nej men jag förstår dig! Vi har såna områden här i västerås också tyvärr >.< Finns väl överallt men jag tycker det är synd att dem samlats på ett och samma ställe liksom.

2010-06-05 | 19:15:16 ♥ http://camillahart.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback