Nu är han född - lille Ringo!

CAMIE

Det känns som att hon varit gravid i evigheter! Haha, spännande att den kommit till världen nu iaf :)



Anledningen till varför jag vill ha hund nu är just för att jag har så mycket tid över! Jag behöver ha något att fokusera på och någon att pyssla om som verkligen behöver mig :) Lägenhet har jag iaf inte råd med nu så det är lika bra att lugna sig på den fronten och ta det när det börjar hända ngt =)



Men ni kan väl ställa er i kö nu iaf!? Ju längre ni stått i kö desto snabbare kommer ni få lägenhet sen =) Så funkar det iaf här ^^,



Det märks att jag tagit tid på mig att svara på din kommentar xD Hehe, men det låter som att du hade en trevlig vecka förra veckan :)

Jag har inga större planer för den här veckan =) Min syster fyllde år igår men efter som arbetdförmeldlingen är cp så fick jag pengar först idag så ska köpa present till syrra idag :) Och i helgen är det marknad i västerås =) Tänkte åka till den och kika lite ^^, Brukar va så mysigt =)

2010-05-26 | 08:17:49 ♥ http://camillahart.blogg.se/
en kärlekssaga: unga föräldrar i väntan på nummer två!=)

jag håller med dig. en stabil grund är inte bara bra för bebisen utan det skapar lugn hos föräldrarna också. när jag fick lillan behövde jag fundera på ekonomin hela tiden till exempel, nu behöver jag aldrig bry mig. jag vet att jag klarar mig både för mat biten och nöjen liksom. sedan är inte det materiella det viktigaste men det gör det hela enklare!



och angående undersköterskeutbildningen så håller jag med dig, det är så lärorikt och roligt! jag vill också läsa till sjuksköterska när jag är klar i november, vet du om det går att läsa den utbildningen via distans? =) kram!

2010-05-26 | 09:30:08 ♥ http://enkarlekssaga.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback