Gravid och navelpiercing

Ela

Gumman va glad jag blir :) hihi. Vi har våran historia. :)



Jag skulle tänka som du gör nu, om den inte är i vägen skulle jag nog ha den kvar, om jag tyckte det såg bra ut förstås. Förstår att det är ett svårt val, och det är inget jag faktiskt tänkt på innan :P haha.

2010-10-24 | 19:48:04 ♥ http://beholdhverdag.blogspot.com
Manda

Du ska göra precis som du känner, endel kan ha piercing hela graviditeten ut. Jag blev dock tvungen att ta ut min då min navel var helt obefintlig redan i vecka 25^^



Fast jag funderar starkt på att ta mig till en piercare och rådfråga om jag kan göra en ny eller ej.. Jag tvivlar på att jag kan det med tanke på att jag fick massa ärrvävnad.



Jag kom precis på att jag har även sätt att endel har satt i nåt som liknar någon gummi/plast tråd som är mjukare nör de är gravida. Den följer liksom med kroppen när magen växer om du förstår vad jag menar!?

Pussisar

2010-10-24 | 20:04:13 ♥ http://dokiminkxmanda.blogg.se/
michaela

men du! jag är nästan säker på att det finns gravidpiercing smycken! Det är som en plastpinne bara som är böjd efter magen, är helt hundra på att jag sett en sån på någon piercingsida på internet:)



Jag har också piercing i naveln, man kan inte ta bort den, det ser så tomt ut, så förstår att man är kluven i det valet! kramkram!

2010-10-24 | 21:15:19 ♥ http://michson.blogg.se/
michaela

men du! jag är nästan säker på att det finns gravidpiercing smycken! Det är som en plastpinne bara som är böjd efter magen, är helt hundra på att jag sett en sån på någon piercingsida på internet:)



Jag har också piercing i naveln, man kan inte ta bort den, det ser så tomt ut, så förstår att man är kluven i det valet! kramkram!

2010-10-24 | 21:15:28 ♥ http://michson.blogg.se/
Jessica gravid & mamma till Paulineh.

Du kan ta ut den precis när du vill för hålet växer säkerligen inte igen. Med Paulineh tog jag ut den redan i v.13 (då vi va på tidigt ul och de sa att det var nog bäst att ta ut den nu för att slippa bristningar runt). Mitt hål växte inte igen. :) Denna gången har jag gjort likadant, men sticker då och då in en piercing för att kolla så att hålet är kvar - vilket det än är. :) Men det är helt upp till dig när du känner att du vill ta ut den. Hålet kan dock vidgas rätt så rejält om du har den i för länge och det kanske inte är allt för skoj. :(



Jag fick bristningar runt mitt hål även att jag tog ut min piercing tidigt. :s



Kram kram.

2010-10-25 | 13:22:17 ♥ http://jessie0202.blogg.se/
MLI

Jag skickade efter ett piercing smycke för gravida när jag väntade Elina. Funkade super bra hela grav. ut.// MLI

2010-10-27 | 20:28:52 ♥



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback